czwartek, 5 maja 2011

Ema xdd

Długo nie pisałam co nie?No przepraszam ale moja mama wyjeżdżała i byłam na kręglach itp.No więc oceniam dzisiejszą NG xd

Jest nią Ruth-Sechmet:

Projekty

 No za dużo to ty tego nie masz :/ I w dodatku nie ma tam żadnych twoich projektów!No i jakie ceny!
                                                                                     3/10
Strój
Nie mam zdania.Piękny to on nie jest bo widziałam ładniejsze.Ale też nie jest brzydki 
7/10

 Apartament:
No tu się trochę napracowałaś xdd No ale efekt jest ładny
8/10
 Twarz:
Nie ma żadnych błyskotek.Ale za to podobają mi się włosy.No i ten kwiat mi też się podoba
7/10
CAŁOŚĆ:
25/40
Nie najgorzej.Moim zdaniem zasługujesz na NG ale na CG już raczej nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz