piątek, 6 maja 2011

Dziwna NG

Elo ludziska!Czas na ocenke NB.Dzisiejszym NCB jest adasiek116!Też się dziwie że chłopak!Ps.Od dzisiaj na zdjęciach jest podpis!
Apartament.
 No oceniałam już ładniejsze apartamenty.(np.wczoraj)No nie wiem ile ci dać hmm...6/10
Ubranie:
No nie za bardzo umiem oceniać chłopaków.Moim zdaniem nie jest za ładnie
5/10
Bazar:
 Co to za projekty?Nic nie jest zaprojektowane przez ciebie!No i wszystko brzydkie!
3/10
Twarz:
No nie wiem.Chłopacy nie mają co zakładać na twarz.Fryzura taka jaką ma większość chłopaków
7/10
CAŁOŚĆ:
21/40
I ty zostałeś NCB?



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha racja ale wiesz liczą się dobre chęci

    OdpowiedzUsuń