sobota, 30 kwietnia 2011

Ema ;p

Dzisiaj dosyć późno ale jest xdd Dzisiejszą NG jest Karoola 10
Ciuszki:
Spoko ale nie super 8/10
 Apartament:
Nic dodać nic ując!Jest cudownie 10/10
Twarz :


Tu inaczej wygląda bo robiłam poźniej.Make-up spoko.Ale włosy mogły być brązowa
8/10

OGÓLNIE:
26/30

1 komentarz:

  1. Moja Kara w każdym bądź razie blog super !!
    A najbardziej z was lubie Milunie88 i Wike2000r. jesteście najj !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń